Käytiin Muumimaailmassa, josta raportoin jonain sopivana hetkenä enemmän.

Sain työpaikan, josta siitäkin raportoin jonain sopivana hetkenä enemmän.

Mutta tuohon työhön liittyen olen nyt pohdiskellut, mitä tekisin tän blogini kanssa. Oon viime aikoina kirjoitellut kuitenkin silleen melko tunnistettavasti, ja olen huomannut, että mua vähän häiritsee ajatus siitä, että mun oppilaat mahdollisesti eksyis tänne kaiken maailman juttuja joskus lukemaan. Aika epätodennäköistähän se ehkä on, mut ei sitä koskaan tiedä. En tiiä, lopettaisinko tän blogin kokonaan ja alottaisin anonyyminä toisen vai laittaisinko tän salasanan taakse. Yksi vaihtoehto on sekin, että kirjoittelen tuolla käsityöblogissa myös muita kuulumisia (sillä sinnekin ehkä sais vähän eloa) ja joko lopetan tän kokonaan, tai sit laitan salasanan taakse, jotta voin kertoa täällä sitten enemmän. Tää blogi on siksi mulle aika tärkeä, että tää toimii jonkinlaisena päiväkirjana, ja varsinkin nyt lasten synnyttyä on ollu ite kiva lueskella vanhoja juttuja ja muistella esim. Isosiskon vauva-aikaa tai raskauksia. 

Mitä mä nyt tekisin?