18.5.2015

Tänään.

Tänään oli mukava päivä.

Ikkunat tuli. Mies oli puhelimessa sanonut kuljetushenkilölle (nainen), että kannattaa peruuttaa pihaan, koska meidän pihassa on vaikea pumppukärryillä mitään liikuttaa (hiekkapiha, ja viettää ylöspäin kohta taloa). Kuljetushenkilö tietysti parkkeerasi autonsa tienviereen, hilasi ensimmäisen ikkunalavan sieltä alas ja totesi, että tämähän ei tästä mihinkään liiku... No, mä menin työntämään ja saatiin kahden naisen voimin ikkunat pihan puolelle, ei tarvinnut tielle jättää. Iltapäivästä asti on satanut ja mua jännittää, et pitääkö mun pressuviritelmät ikkunat tarpeeksi kuivina. 

Käänsin kasvimaan. Isosisko katseli vierestä ja arveli, että isi osaa varmaan paremmin. Kauhean kannustavaa, varsinkin kun mä hoidin sen homman mielestäni oikein hyvin. No, onhan Miehellä enemmän voimaa ja vipuvartta, joten kyllä se varmaan siltä paremmin sujuukin.

Tytöt tiskasivat kaikki leikkiastiat (siivoilin aamupäivällä lastenhuoneen hyllyjä ja totesin leikkiastiat pölyisiksi). Tiskatuksi tulivat, ja siinä ohessa kastui kaksi tuolia, lasten vaatteet ja lattia. Hyvää harjoittelua tytöille.

Mä sain hoideltua joitain jonkin aikaa odotelleita pikku hommia, lapset puuhasteli mukavasti niitä näitä, Poikanenkin teki vähemmän tihutöitä kuin yleensä ja mieli oli ihan hyvä kaikilla enimmän aikaa. Poikasen nukuttamiseen meni alle tunti (yleensä Mies nukuttaa sen vartissa, mulle se temppuilee parhaimmillaan puolitoista tuntia). Kohta menen nukkumaan, tulevan yön nukkumismahdollisuuksista kun ei oikein tiedä. 

Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti